Chcem zasielať newsletter
Informácie o zľavách, akciach, najnižšej cene-budú odosielané na Vami vložený kontaktný mail.
1. Ako objednávať tovar?
Tovar je možné objednať prostredníctvom našej internetovej stránky www.kozmetikalacno.sk. V prípade záujmu o odber vo väčšom množstve alebo veľkoobchodný odber nás prosím kontaktujte prostredníctvom našich kontaktných údajov.
2. Je možné tovar vrátiť alebo vymeniť?
Podľa zákona o internetovom predaji je možné tovar vrátiť bez udania dôvodu do 7 pracovných dní od prevzatia. Tovar musí byť nepoužitý, v opačnom prípade nie je jeho vrátenie možné. Rovnako výmenu tovaru zabezpečujeme len v prípade nepoužitého tovaru a v rovnakej hodnote, ako je nepoužitý tovar. V takomto prípade náklady spojené s dopravou a balením znáša kupujúci. Viac informácií nájdete v našich obchodných podmienkach.
3. Aký je postup pri platbe za tovar predom?
Po vypĺňaní objednávky a výbere spôsobu platby a doručenia, potvrdte „Platba za tovar predom“.
4. Kedy dostanem tovar zaplatený bankovým prevodom?
Tovar bude expedovaný ihneď najneskôr do 3 pracovných dní od prijatia platby na náš účet.
5. Je možné zmeniť/doplniť odoslanú objednávku?
Odoslanú objednávku nie je možné meniť, je možné ju len stornovať bez udania dôvodu najneskôr do jednej hodiny od jej odoslania. Stornovanie musí byť uskutočnené buď telefonicky, alebo e-mailom.
6. Je možné stornovať zaplatenú objednávku?
Objednávku je možné stornovať bez udania dôvodu kedykoľvek do jednej hodiny od jej odoslania. Po záväznom potvrdení a zaplatení objednávky je jej zrušenie možné iba v prípade, že predávajúci nesplní dohodnuté podmienky dodania.
7. Ako viem, že moja objednávka bola prijatá a bude vybavená?
O prijatí a vybavení objednávky bude zákazník informovaný e-mailom odoslaným na adresu, ktorú uviedol pri registrácii. "Objednávka vybavená"
8. Aká je minimálna hodnota objednávky?
Minimálna hodnota objednávky nie je určená.
9. Aký je spôsob doručenia?
Tovar je doručovaný prostredníctvom Slovenskej pošty . Doručenie Slovenskou poštou trvá približne 2 dni.
10. Môžem nakupovať v e-shope ako firma/živnostník?
V našom e-shope môže nakupovať aj firma/živnostník. Pri objednávaní tovaru je dôležité v registrácii vyplniť fakturačné údaje spoločnosti, na ktorú bude následne vystavená faktúra.
11. Posielate tovar aj do zahraničia?
V prípade záujmu o doručenie tovaru do zahraničia to je možné, treba nás však kontaktovať vopred a dohodnúť si ako podmienky doručenia, tak cenu za doručenie, keďže poplatok za prepravné služby je vyšší.
12. Je možné nakupovať bez registrácie?
Áno je to možné,ale oberáte sa o zľavu pri registrácii.
13. Nenašli ste produkt, alebo kombináciu produktov z aktuálneho katalógu?
Ak ste nenašli svoj obľúbený produkt, alebo neviete nájsť produkt z aktuálneho katalógu, napíšte nám. Situáciu preveríme a ihneď Vás budeme kontaktovať.
14. Ako môžem využiť zľavy.
14.1.V prípade, že máte záujem o zľavu po zaregistrovaní,je potrebné sa zaregistrovať,vykonať prvý nákup,uhradiť ho.Následne dostanete stálu 2% zľavu.Vždy,keď sa prihlásite,všetky ceny sa Vám prepočítajú do nových cien ponížene o percenta zľavy.Zľava sa nevzťahuje na kupujúcich ktorý sa nezaregistrovali.
14.2.Ak vykonáte nákup tovaru v jednej objednávke za viac ako 30,00 eur, dostanete kód, ktorý vám dôjde mailom - Jednorázový kupón na nákup tovaru so zľavou - 3%.Tento kupón môžete použiť kedykoľvek, keď Váš ďalší nákup v jednej objednávke presiahne hodnotu 30,00 eur.Ak nepoužijete kupón do stanoveného termínu,jeho platnosť skončí.